יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

סדנת כרטיסים

הכל התחיל לפני כשבועיים. התקשרתי לדפי ממסטיקים כדי לקנות מוצרים מהחנות הנפלאה שלה וסיפרתי לה שאני רוצה לחזור קצת להדרכה ולעשות סדנאות.
דפי שאלה אותי אם ארצה להדריך אצלה וכמובן שמייד הסכמתי.
נזכרתי בהנאה שחוויתי כשהדרכתי סדנה למיני אלבום מעוצב שהיה בביתי. למעשה היו מספר סדנאות לאותו מיני אלבום. כנראה שמשהו אוהב את מה שאני עושה ואני אוהבת ללמד, לשתף בידע שלי ולראות שכולן נהנות.
אז קפצתי ישר למים והכנתי עוד באותו סופ"ש 5 כרטיסי ברכה ושלחתי לדפי להתרשמות. קבענו תאריך והסדנה יוצאת לדרך. הנה הפרטים:
בסדנא נכין 5 כרטיסים בגדלים שונים.
נלמד ליצור אלמנטים קישוטיים מחומרים זמינים. את הטכניקות הנלמדות ניתן ליישם בכרטיסי ברכה, בדפים מעוצבים ובמיני אלבומים.
הקיט מכיל דפים מהחברות המובילות, קישוטי מתכת, פרחים, סרטי תחרה, קישוטי Resin של פרימה ועוד. אין צורך בנסיון או בידע מוקדם. הסדנה מיועדת לכולם.


 
 וכמה תקריבים לאלמנטים:


 


 
 





אז אם בא לכן להעביר ערב  ביצירה כייפית ונעימה, הנה הפרטים:

תאריך ושעה: יום שני 11.11.13 בשעות   19:00-22:00
                    בחנות "מסטיקים" רח' החי"ל 49 רעננה
ציוד נדרש: משטח חיתוך מתרפא, סכין יפני או טרימר, עפרון, מחק, דבק, מספריים, סרגל, דיו מיישן וספוגית.
                  מי שחסר לה משהו מהציוד מוזמנת ליצור איתנו קשר, יש פתרונות חלופיים :)
מחיר הסדנא: 170 ש"ח. המחיר כולל את כל החומרים, כיבוד קל ושתיה חמה/קרה.

*** את ההזמנה יש לבצע באתר של "מסטיקים"

 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

תגובה 1:

מימס mimms אמר/ה...

יפיתוש הכרטיסים מהממים ומאד מאד מיוחדים -בסגנון היחודי והעדין שלך.
מי שתגיע לסדנה תצא נשכרת מהידע העצום שלך
בהצלחה ובהנאה ♥